План проведення батьківського всеобучу

для батьків учнів 1-4 класів

на 2023-2024 навчальний рік

І засідання, жовтень

  1. Про перспективи розвитку ліцею, мету та завдання її діяльності (виступ заступника директора Шурай Н.М.).
  2. Адаптація першокласників до навчання у школі (виступ практичного психолога).
  3. Правове виховання і попередження правопорушень у молодших школярів (соціальний педагог).

    ІІ засідання, грудень

  1. Приклад батьків у вихованні дітей молодшого шкільного віку.
  2. Розвиток пізнавальних інтересів та інтелектуальних здібностей в умовах родини.
  3. Ліцей і сім’я – могутні суб’єкти виховання у нових соціальних умовах (виступ практичного психолога).

ІІІ засідання, лютий

  1. Діти та Інтернет.
  2. Що необхідно знати про організм молодшого школяра (виступ медичної сестри).
  3. Формування самосвідомості у молодших школярів.

ІV засідання, травень

  1. Традиції ліцею та їх місце у формуванні повноцінної особистості.
  2. Книга та її значення в розвитку пізнавальних та моральних якостей (виступ зав. бібліотекою)
  3. Успіхи учнів початкових класів (виступ заступник директора Шурай Н.М.)

План проведення Батьківського всеобучу

для батьків учнів 5-11 класів

на 2023 -2024 навчальний рік

І засідання, жовтень

  1. Про перспективи розвитку ліцею, мету та завдання її діяльності (виступ директора).
  2. Труднощі адаптації п’ятикласників до школи (виступ практичного психолога).
  3. Про організацію роботи ліцею в умовах воєнного стану.

ІІ засідання, грудень

  1. Умови успішного виховання дітей у сім’ї (виступ практичного психолога).
  2. Розвиток пізнавальних інтересів та інтелектуальних здібностей в умовах родини.

3.Обрання майбутньої професії – важливий крок у доросле життя

ІІІ засідання, лютий

  1. Шкідливі звички дітей та запобігання їм у сім’ї: шкідливість впливу тютюну та алкоголю на молодий організм.
  2. Агресія: її причини та наслідки (виступ практичного психолога).
  3. Інтернет та ігроманія – сучасна залежність номер один.

ІV засідання, травень

  1. Традиції ліцею та їх місце у формуванні повноцінної особистості (виступ директора закладу)
  2. Похвала чи покарання: чи стане навчання в радість .
  3. Успіхи учнів 5-11 класів (виступ заступник директора з НВР)